Pics From Canada

View previous topic View next topic Go down

Pics From Canada

Post  JGH27 on Mon Jun 08, 2009 10:24 pm

Some pics from my time in Toronto this past week. I'll add more pics of Canada as I take them


Hard to tell because they've put trees up, but this is where the movie Tommy Boy (and many others) was filmed. It was the factory


This was taken at 2am. Someone had balanced all of these and was asking for donations. I thought it was pretty cool


A random poster me and my buddy Bryan found during our random adventure in Toronto at 2am


This simply made my weekend last night on my way to catch the train home


Chalkmaster Dave is pretty damn good. Check him out on Facebook


lol


I've done my part to save the orphans


lol


Canada's Sport


The Canadian Embassy.....Hockey Hall of Fame lol


An interesting Native style piece of sidewalk art about my country

JGH27
Guardian of the Kingdom

Posts : 4209
Join date : 2008-10-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  SurgePox on Mon Jun 08, 2009 10:33 pm

I really liked all the creepy stuff about Megan Fox.

_________________
Your Favorite Deputy.
Brawl FC: 0173-1007-4314
Steamid: surgepox

smashbro wrote:another_smash_brother: Imma love my pokemanz
another_smash_brother: thay pwn bitches
another_smash_brother: thats when they ride on bitches

SurgePox
Guardian of the Kingdom

Posts : 6292
Join date : 2008-10-12
Age : 26
Location : San Diego

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  Sanosukesama on Mon Jun 08, 2009 10:37 pm

Oh snap, you were in Toronto? I was there around Christmas Eve last year, hanging out with some buddies of mine. Haha, we had a good time & I left laughing. My name's Terry by the way, just in case you wanted to look for me & if you hang out, give me a call!

Anywayz ;P Dude, that Megan Fox is Shocked Gotta check out dude's Facebook, were you thinking about hitting anywhere else up while you're out there?

Sanosukesama
Savior in Green

Posts : 1416
Join date : 2009-05-09
Age : 32
Location : California Bay Area

View user profile http://www.facebook.com/profile.php?id=1838315556&ref=name

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  Smashy B on Mon Jun 08, 2009 10:39 pm

That's some funny shit. And I love Chalkmaster Dave. *goes to be a fan on FB*

_________________
Keeper of the keys
llll llll llll llll llll

Steam: smashbro815
3DS/Pokemon X&Y: 1048-8610-9932
"I wish I had a magical spaceship made of yellow ideas that could go in space with like a tiger wearing a purple flower, and everything would be colored happyness:)" - SurgePox
"All Pokemon are just Ditto anyway" - Raya
"Krystal's Ok. But what about Umbreon. Now thats a sexy Pokemon, like a sports car." - Dismal

Smashy B
Guardian of the Kingdom

Posts : 7702
Join date : 2008-09-24
Age : 24
Location : SoCal

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  JGH27 on Mon Jun 08, 2009 10:49 pm

Sanosukesama wrote:Oh snap, you were in Toronto? I was there around Christmas Eve last year, hanging out with some buddies of mine. Haha, we had a good time & I left laughing. My name's Terry by the way, just in case you wanted to look for me & if you hang out, give me a call!

Anywayz ;P Dude, that Megan Fox is Shocked Gotta check out dude's Facebook, were you thinking about hitting anywhere else up while you're out there?

I live just outside of Toronto, but this was the first time I've actually visited there for more then a day. And LMFAO, yeah the Terry the Rat was priceless.

My immediate plans are to sit and wait for news on my job. I went broke this past weekend but there's plans for another Toronto excursion soon enough.

smashbro: He has no groups or fan pages :S

JGH27
Guardian of the Kingdom

Posts : 4209
Join date : 2008-10-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  Smashy B on Mon Jun 08, 2009 10:55 pm

JGH27 wrote:smashbro: He has no groups or fan pages :S
Doesn't stop me from adding him as a friend now, does it?

_________________
Keeper of the keys
llll llll llll llll llll

Steam: smashbro815
3DS/Pokemon X&Y: 1048-8610-9932
"I wish I had a magical spaceship made of yellow ideas that could go in space with like a tiger wearing a purple flower, and everything would be colored happyness:)" - SurgePox
"All Pokemon are just Ditto anyway" - Raya
"Krystal's Ok. But what about Umbreon. Now thats a sexy Pokemon, like a sports car." - Dismal

Smashy B
Guardian of the Kingdom

Posts : 7702
Join date : 2008-09-24
Age : 24
Location : SoCal

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  JGH27 on Mon Jun 08, 2009 10:59 pm

Not at all, I'm friends with him now lol

JGH27
Guardian of the Kingdom

Posts : 4209
Join date : 2008-10-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  TheHunted on Tue Jun 09, 2009 1:24 am

I can honestly say I think Meagan Foxxx is the hottest chick on the planet.

TheHunted
Cannibal Suspect

Posts : 280
Join date : 2009-05-31
Age : 24
Location : AMERICA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pics From Canada

Post  Sponsored content Today at 2:41 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum